Aby móc składać zamówienia, przeglądać, ceny i dostępność produktów, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Rejestracja jest darmowa.

Koszty wysyłki

Zamówione przez Was towary wysyłamy za pośrednictwem Apaczka dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zaproponować szeroki wachlarz usług kurierskich.

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem poniższych kurierów:

  • InPost kurier - przedpłata, pobranie
  • DPD - przedpłata, pobranie
  • DHL - przedpłata, pobranie

Przesyłki mogą zostać nadane w opcji Dropshipping.

Poniżej godziny odbioru przesyłek przez poszczególnych kurierów. Przesyłki posiadające status opłacone zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia jeżeli ich wysyłka została zlecona do poniższych godzin:

Kurier Inpost 13.30-14.00

Kurier DPD -13.30-15.00

Kurier DHL 11.00-12.00

Pozostałe warunki wysyłki

  • Na dzień 01.09.2020 nie wysyłamy przesyłek poza granicę Polski
  • Nie pobieramy dodatkowych opłat za pakowanie .
  • Można w jednej przesyłce wysłać kilka produktów do tego samego klienta.
  • Na dzień 01.09.2020 nie mamy możliwości włożenia do paczki faktur, paragonów czy też materiałów reklamowych.
  • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres b2b.pay@waterspolska.pl
  • Wysyłamy paczkę bez minimalnej wartości oraz bez limitu sztuk.
  • Przesyłki kierowane w modelu Dropshipping  (bezpośrednio do Państwa klienta) nie mogą być wysłane w opcji pobraniowej.

Wysyłka w programie allegro SMART oraz poprzez własnego kuriera

Istnieje możliwość wysyłki bezpośrednio z naszych magazynów Państwa kurierem lub usługą Allegro Kurier 24, InPost oraz Allegro Paczkomaty 24/7 InPost.
W tym celu należy:

  • Podczas składania zamówienia wybrać opcję dostawy: "Wysyłka własnym kurierem" i opłacić zamówienie.
  • Następnie oczekujesz na informację od nas o tym, iż zamówienie jest spakowane i gotowe do wysyłki.
  • Generujesz u swojego dostawcy etykietę.
  • Wygenerowaną etykietę w formacie PDF przesyłasz na adres b2b.etykiety@waterspolska.pl ,w tytule wiadomości podajesz numer zamówienia.

W przypadku nie wysłania etykiety lub wysłania błędnej etykiety zamówienie nie zostanie wysłane, i będzie oczekiwać na wyjaśnienie.

Przesyłka za pobraniem 

  • Jeżeli zamawiasz na własny adres czyli do siedziby Twojej firmy po zweryfikowaniu zamówienia wyślemy przesyłkę.
  • Jeżeli zamawiasz przesyłkę za którą ma zapłacić Twój klient to niestety nie oferujemy takiej możliwości , chyba że zlecisz wysyłkę własnym kurierem wówczas istnieje taka możliwość.