Aby móc składać zamówienia, przeglądać, ceny i dostępność produktów, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Rejestracja jest darmowa.

Co to jest Dropshipping? 

Dropshipping to w wielkim skrócie model logistyczny, który przerzuca dostawę towaru do Twojego klienta na WatersPolska. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz sprzedawać nasze produkty, nie martwiąc się o wynajem magazynów i nie ponosząc związanych z tym kosztów, jak również nie jesteś zobligowany do inwestowania pieniędzy w produkty oferowane przez WatersPolska.

Jedyne na czym się koncentrujesz to zdobycie klienta i sprzedaż, resztą zajmujemy się my!

Zasady współpracy 

Z kim współpracujemy?

Współpracować z nami mogą tylko firmy wpisane do CEIDG lub KRS.

Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej zapraszamy do programu partnerskiego, gdzie obowiązuje model prowizyjny.

Proces rejestracyjny 

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie b2b.waterspolska.pl;
  2. Po założeniu konta wyślij plik z aktywnym wpisem CEIDG lub KRS na adres b2b@waterspolska.pl, w tytule podaj "Prośba o weryfikację"
  3. Twoje zgłoszenie zweryfikujemy maksymalnie do 24h
  4. Po pozytywnej weryfikacji nasz pracownik skontaktuje się z Tobą celem aktywacji Twojego konta oraz udzieli wszelkich informacji.

Wysyłka towarów

Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem operatora logistycznego Apaczka. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zaproponować szeroki wachlarz usług kurierskich.

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem wybranych dostawców zgodnie z poniższym cennikiem:

DPD od 12,20 zł (netto)

Inpost od 9,80 zł  (netto)

DHL od 12,90 zł  (netto)

Koszt wysyłki uzależniony jest od wielkości przesyłki  i wyliczany jest podczas składania zamówienia. 

Cennik oraz czas realizacji zamówienia znajdziesz również w dedykowanej sekcji KOSZTY WYSYŁKI.

Możemy wyróżnić dwa sposoby realizacji zamówienia za pobraniem.

NA ADRES TWOJEGO KLIENTA – W tym modelu nie oferujemy możliwości wysłania przesyłki za pobraniem. Jedyną opcją zrealizowania dostawy w formie wysyłki za pobraniem do Twojego klienta jest zlecenie dostawy własnym kurierem.

NA ADRES TWOJEJ SIEDZIBY – Zamawiając na własny adres (adres Twojej firmy), jest możliwość skorzystania z opcji wysyłki za pobraniem. Wówczas po zweryfikowaniu takiego zamówienia zrealizujemy zamówienie. 

SCHEMAT PROCESU WYSYŁKI NA ADRES TWOJEGO KLIENTA (DROPSHIPPING)

SCHEMAT PROCESU WYSYŁKI NA ADRES TWOJEJ SIEDZIBY

Pozostałe warunki wysyłki

  • Na dzień 01.09.2020 nie wysyłamy przesyłek poza granicę Polski
  • Nie pobieramy dodatkowych opłat za pakowanie
  • W jednej paczce można wysłać kilka produktów do tego samego klienta
  • Na dzień 01.09.2020 nie mamy możliwości dodania do przesyłki Twoich faktur, paragonów czy też materiałów reklamowych
  • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres b2b.pay@waterspolska.pl
  • Wysyłamy paczki bez minimalnej wartości oraz bez limitu sztuk ale tylko takie które zostały wcześniej opłacone.
  • Przesyłki kierowane w modelu Dropshipping (bezpośrednio do Państwa klienta) nie mogą być wysłane w opcji pobraniowej.

Wysyłka w programie allegro SMART oraz poprzez własnego kuriera

Istnieje możliwość wysyłki bezpośrednio z naszych magazynów Państwa kurierem lub usługą Allegro Kurier 24, InPost oraz Allegro Paczkomaty 24/7 InPost.

W tym celu należy:

  • Podczas składania zamówienia wybrać opcję dostawy: "Wysyłka własnym kurierem" i opłacić zamówienie.
  • Następnie oczekujesz na informację od nas o tym, iż zamówienie jest spakowane i gotowe do wysyłki.
  • Generujesz u swojego dostawcy etykietę z odbiorem paczki z pod adresu: "xxxxx"
  • Wygenerowaną etykietę w formacie PDF przesyłasz na adres b2b.etykiety@waterspolska.pl ,w tytule wiadomości podajesz numer zamówienia.

W przypadku nie wysłania etykiety lub wysłania błędnej etykiety zamówienie nie zostanie wysłane, i będzie oczekiwać na wyjaśnienie.

Zwroty

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW TOWARÓW

W przypadku Twój klient odmówi odebranie paczki z różnych powodów lub odstąpi od umowy kupna i paczka wróci do naszego magazynu należy ją od nas odebrać.

Można przesłać list przewozowy od własnego kuriera lub opłacić naszego według zamieszczonego cennika. Paczkę przetrzymujemy maksymalnie 72 godziny!!!

Reklamacje 

Jeżeli wasz klient zgłosi reklamację, należy wysłać wadliwy towar na adres naszego magazynu 37-450 Stalowa Wola, ul.Kwiatkowskiego 1, Magazyny POI Intech Sp. z o.o. GPS :50.550350,22.048430

Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Faktury

Faktury wystawiane są na bieżąco, nie wystawiamy faktur zbiorczych.

Zajrzyj do naszego FAQ, a jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, skontaktuj się z nami na b2b@waterspolska.pl.