DROPSHIPPING
Czy rozpoczynając współpracę z b2b.waterspolska.pl potrzebuję kasę fiskalną ?
Waterspolska nie dołącza do przesyłek dokumentów sprzedaży, taki dokument otrzymujesz od nas Ty drogą mailową oraz jest dostępny w Panelu Klienta. Obowiązek wystawienia dokumentu sprzedażowego spoczywa na Tobie.Możesz wystawić paragon z kasy fiskalnej jednakże powszechnie stosowanym rozwiązaniem jest wystawianie faktur imiennych oraz ich wysyłka mailem. Jesteś Eko i dbasz o lasy.
Jaką prowizję otrzymam za polecenie produktów ?
Niestety dropshipping nie działa w ten sposób. To Ty nabywasz towar i stajesz się jego właścicielem do momentu gdy dostarczymy go Twojemu klientowi. Model prowizyjny dostępny jest w naszym Programie Partnerskim.
Czy wysyłacie paczki za pobraniem ?
Niestety na dzień 01 września 2020 taka opcja jest niemożliwa.
Do jakich krajów wysyłacie paczki ?
Na dzień 01 września 2020 paczki wysyłamy tylko na terenie Polski.
Gdzie znajdę ceny dostaw paczek ?
Na stronie Koszty wysyłki.
A gdzie znajdują się wszystkie produkty które oferujecie ?
Proszę bardzo, wszystkie towary jakie oferujemy znajdziesz tutaj
Jakie modele dropshippingu oferujecie ?
Oferujemy opcję pełnego dropshippingu z bezpośrednią wysyłką z naszych magazynów.
Twój klient otrzyma towar bezpośrednio z naszego magazynu, naszym kurierem, jedyne co musisz to wystawić dokument sprzedaży klientowi i wysłać mailem.
Jednak jeśli wolisz możesz zamawiać towar najpierw do siebie do firmy i przesyłać dalej do klienta.
Nie musisz nic deklarować, możesz zamawiać tak jak Ci wygodniej w danej chwili.
Jakie rodzaje płatności oferujecie ?
Możesz zapłacić szybkim przelewem przez przelewy24, kartą płatniczą lub przelewem tradycyjnym.
W przypadku płatności przelewem standardowym możesz wysłać do nas potwierdzenie przelewu na adres b2b.pay@waterspolska.pl
Możesz założyć również konto w Mbanku lub ING co przyspieszy zmianę statusu zamówienia na OPŁACONE.
Jak mam zintegrować własny sklep z b2b.waterspolska.pl
Po rejestracji konta z panelu Użytkownika będziesz miał dostęp do plików integracyjnych z ofertą w formacie CSV lub XML.
Udostępniamy gotowe pliki do importu oferty dla sklepów PRESTASHOP i WOOCOMMERCE. Znajdziesz tam instrukcję jak tego dokonać.
Jeśli posiadasz sklep na innej platformie, skontaktuj się ze swoim Programistą lub firmą instalującą sklep w celu dostosowania.
Możesz również skontaktować się z nami, postaramy się doradzić.
Jak szybko rozpocząć współpracę ?
Przejdź na stroną Jak rozpocząć współpracę i postępuj zgodnie z procedurą.
Jak zamówić towar ?
Po aktywacji konta, będziesz mógł się zalogować do naszej platformy i przeglądać dostępne produkty z cenami i dostępnością.
W zależności czy zamówienie ma zostać wysłane w opcji dropshipping czy do Twojej firmy postępujemy jak poniżej:
Dropshipping:
- Dodaj produkty które zamówił klient (dla każdego klienta musisz zrobić osobne zamówienie)
- Na stronie finalizacji zamówienia Dodaj "adres dostawy klienta (dropshipping)"
- Wybierz przewoźnika (opcje za pobraniem będą niedostępne)
- Wybierz formę płatności
- Zweryfikuj czy wszystkie dane się zgadzają
- Zaznacz wymagane zgody i złóż zamówienie
Wysyłka do twojej firmy
- Dodaj wszystkie produkty jakie chcesz zamówić do firmy
- Na stronie finalizacji zamówienia Dodaj lub wybierz "Adres dostawy do firmy"
- Wybierz przewoźnika
- Wybierz formę płatności
- Zweryfikuj czy wszystkie dane się zgadzają
- Zaznacz wymagane zgody i złóż zamówienie